رئیس اداره سیما و منظر شهرداری رفسنجان گفت: برای نخستین بار لوگوپروژکتورهایی برای زیبایی بصری در نقاط مختلف شهر نصب و راه اندازی شد.

  • ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سیدمجتبی میرزمانی اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه عید نوروز، ۹ لوگوپروژکتور در نقاط مختلف شهر نصب و راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه لوگوپروژکتورهای مورداستفاده از یکی از شرکت‌های دانش بنیان کشور خریداری شده اند، توضیح داد: این لوگوپروژکتورها روی دیوارهای تاریک و نامناسب شهر نصب شده و مناسبت‌ها و پیام های شهروندی را نمایش خواهند داد.

رئیس اداره سیما و منظر شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه این لوگوپروژکتورها قابل تعویض و تنظیم هستند، افزود: با توجه به اینکه در ایام مبارک نیمه شعبان و ولادت آقا امام زمان(عج) قرار داریم دو پیام «صلوات» و «تبریک ولادت حضرت ولی عصر(عج)» روی این پروژکتورها تنظیم و در نقاط مختلف شهر نمایش داده می شود که این پیامها در مناسبت های مختلف تغییر می کنند.

مهندس میرزمانی خاطرنشان کرد: تاکنون ۹ لوگوپروژکتور در نقاط مختلف شهر نصب و راه‌اندازی شده که از جمله این نقاط می توان به بلوار شهید مدرس، چهارراه شهید حسینی، بلوار امام علی(ع)، بلوار کارگر تقاطع امیرکبیر، میدان شهیدان زینلی، شهرداری مرکزی و تقاطع خیابان‌های طالقانی و ۱۷ شهریور اشاره کرد.

وی آذین بندی میادین و معابر اصلی شهر با ریسه های رنگی و چراغانی خیابانها به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت صاحب الزمان(عج) را از دیگر اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان در این ایام برشمرد.

 

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید