رئیس سازمان عمران شهرداری رفسنجان از افزایش دو برابری میزان تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری خبر داد.

  • ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، سعید قندی با بیان اینکه افزایش تولید آسفالت به منظور تسریع در خدمت رسانی به شهروندان و با هدف جلب رضایت آنان صورت گرفته است، گفت: در تلاشیم تا فاصله درخواست آسفالت کوچه ها از سوی مردم تا انجام عملیات آسفالت را کوتاه کنیم.

وی افزود: یکی از نیازهای مهم و ضروری شهروندان، تردد آسان، ایمن و کاهش بار ترافیکی در سطح شهر است که در این راستا عملیات آسفالت و روکش معابر و خیابان های شهر رفسنجان در حال انجام است.

قندی با بیان اینکه شهرداری هیچ فرصتی را در مسیر عمران و آبادانی شهر هدر نمی‌دهد، یادآور شد: اجرای نهضت آسفالت در رفسنجان مهم‌ترین رویکرد شهرداری در ماه‌های اخیر بوده که با همکاری مردم توفیقات خوبی در این زمینه نصیب شهر شده است.

رئیس سازمان عمران شهرداری رفسنجان با اشاره به تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری رفسنجان در دو ماه گذشته، خاطرنشان کرد: در آبان ماه بیش از ۲۶۰۰ تن و در آذرماه بیش از ۴۰۰۰ تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری تولید شده است.

قندی همچنین تاکید کرد: به جهت اهمیت ویژه ای که آسفالت در عمران و آبادانی شهری و شرح وظایف شهرداریها دارد، سازمان عمران شهرداری رفسنجان نظارت و تأکید ویژه ای به فعالیتهای این کارخانه داشته و آن را مورد توجه جدی قرار می دهد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید