مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از اضافه شدن یک‌دستگاه کامیون آب‌پاش به ناوگان این سازمان و اورهال و نوسازی چند دستگاه ماشین‌آلات این سازمان خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی با اعلام این خبر اظهار کرد: سازمان عمران به عنوان بازوی توانمند شهرداری رفسنجان در جهت سرعت بخشیدن به روند رو به رشد فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهر به یک‌دستگاه کامیون ۱۰‌چرخ آب‌پاش مجهز شد که این خودرو ظرفیت حمل ۱۸ هزار لیتر آب را دارد.

وی بیان کرد: قبل از این یک‌دستگاه تریلی کشنده اسکانیا و یک‌دستگاه کامیون ۶‌چرخ ابپاش با ظرفیت ۱۱‌هزار لیتری نوسازی و وارد ناوگان کاری سازمان عمران شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان تصریح کرد: این سازمان به‌منظور خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان، خودکفایی، کاهش هزینه‌های جاری و درآمدزایی سازمان اقدام به خرید ماشین‌آلات سنگین متعدد و جدید و اورهال‌سازی خودروهای از کار افتاده نموده است.

سعید قندی خاطرنشان کرد: با تجهیز ماشین‌آلات سنگین امیدواریم بتوانیم از یک‌سو تسریع در اجرای هر چه بهتر پروژه‌های عمرانی و از سوی دیگر کاهش هزینه‌ها و برداشتن بار مالی از دوش شهرداری در اجرای پروژه‌هایی که توسط این سازمان انجام می شود را شاهد باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید