معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی «طلایه‌داران حجاب و عفاف»، از استقبال فراتر از انتظار از این دوره آموزشی سخن گفت.

  • ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، حسین رمضانی اظهار کرد: دوره مقدماتی آموزشی «طلایه‌داران حجاب و عفاف» با هدف آموزش مبلغ و مربی حجاب با حضور اساتید برجسته موسسه خیبردر سه عرصه توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب، آموزش شیوه‌های جذب و ارتباط موثر با مخاطبین و آموزش عملیات های فرهنگی با موضوع حجاب در مراکز و سطوح مختلف طی روزهای ششم و هفتم تیرماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تفصیلی برگزار می شود، افزود: تا ۱۰ روز آینده آزمون دوره مقدماتی برگزار و کسانی که نمره لازم را کسب کنند به دوره تکمیلی راه می یابند.

وی بیان کرد: در دوره مقدماتی درس‌نامه های «جواهرانه»، «بی پرده با حجاب» و «اصول مناظره و مواجهه با بحث حجاب» در خصوص مباحث روانشناسی حجاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در این دوره ۱۴۰ نفر از عموم شهروندان، اساتید دانشگاهها، پایگاههای بسیج و … حضور داشتند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان با اشاره به سطح اساتید این دوره، گفت: اساتید این دوره از کسانی بودند که بیش از ۲۰ سال در حوزه حجاب در موسسه خیبر فعالیت دارند و استقبال بسیار خوبی از این دوره به عمل آمد و شرکت کنندگان در آن به این موضوع اذعان داشتند که چنین مباحثی در خصوص حجاب تاکنون در هیچ دوره ای مطرح نشده است.

رمضانی با بیان این نکته که دوره تکمیلی «طلایه‌داران حجاب و عفاف» هفته اول شهریورماه برگزار خواهد شد، یادآور شد: در کنار این دوره تکمیلی، در صورت وجود متقاضی، یک نوبت دیگر دوره مقدماتی نیز را برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای شرکت در دوره مقدماتی که روز سه شنبه هفتم تیر به پایان رسید بسیار زیاد و فراتر از انتظار بود و با توجه به محدودیتی که داشتیم مبنا و اولویت را به کسانی دادیم که هزینه درس‌نامه ها را زودتر از دیگران پرداخت کرده بودند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان بر لزوم تثبیت این مباحث تأکید کرد و گفت: یکی از راههای فعالیت در حوزه عفاف و حجاب، برگزاری کارگاههای آموزشی برای معلمین، طلاب، اساتید دانشگاه و فعالین حوزه حجاب است.

شایان ذکر است این دوره به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان و با همکاری اداره آموزش و پرورش و هیات اعظم بانوان به مدت دو روز در رفسنجان برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید