مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان از آمادگی کامل پایانه مسافربری برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

  • ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمدرضا سلمانی گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، پایانه‌ مسافربری با بسیج تمامی نیروها و با همه توان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران و مراجعان است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت اردوهای راهیان نور از ۲۳ اسفندماه، اظهار کرد: همزمان با آغاز سال نو، پایانه مسافربری با ایجاد فضایی شاداب و با نشاط به استقبال مسافران و گردشگران نوروزی می‌رود.

وی از اجرای طرح نوروزی خبر داد و گفت: طرح نوروزی پایانه مسافربری شهرداری رفسنجان از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد که در این طرح امکانات رفاهی برای رانندگان و مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

سلمانی هویت بخشی به سیمای پایانه با آذین‌بندی و چراغانی، زیباسازی نمای پایانه، آسفالت محوطه انبارها، آماده کردن اتاق رانندگان، اتاق مادر و کودک و فضای انتظار محوطه را از اهم فعالیت‌های پایانه‌ مسافری رفسنجان در ایام طرح نوروزی برشمرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: پس از دو سال از شیوع کرونا که مسافرت‌ها با محدودیت مواجه بود امسال و با توجه به واکسیناسیون انجام شده، پیش بینی می شود تعداد مسافران نوروزی افزایش یابد و لذا پایانه مسافری بصورت ۲۴ ساعته در خدمت‌رسانی فعال خواهد بود.

محمدرضا سلمانی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با کرونا در پایانه رفسنجان درایام پایانی سال و نوروز، تصریح کرد: در ایام طرح نوروزی و با توجه به پیش‌بینی‌ها برای حضور تعداد زیادی مسافر، اغذیه فروشی‌ها و سرویس های بهداشتی پایانه بصورت مستمر توسط کارشناسان بهداشت پایش می شوند؛ ضمن آنکه اقدامات گندزدایی سطوح و دستگاه‌ها و سیستم‌های الکترونیکی پایانه مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان همچنین با اشاره به سرویس دهی این سازمان در ایام نوروز به مرکز استان و شهرهای همجوار، تأکید کرد: امسال هیچگونه افزایش نرخی در اتوبوس های جاده‌ای و سواری‌های کرایه بین‌شهری نداریم.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید