استاندار کرمان برگزاری پویش «شهردار شو» توسط شهرداری رفسنجان را اقدامی بسیار بزرگ، منحصر بفرد توصیف کرد که اجرای آن فراموش شده بود.

 

  • ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، دکتر محمدمهدی فداکار در آیین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز بکار شهرداران نوجوان دهه هشتادی با حضور دستیار رییس جمهور، اظهار کرد: کاری که شهرداری رفسنجان با همراهی شورای شهر انجام دادند کار بسیار بزرگ، منحصر بفرد و فراموش‌شده‌ای است. از روز اول انقلاب، تکیه اصلی آن به جوانان و نوجوانان بود. بزرگترین بحران انقلاب، جنگ تحمیلی بود که شاهد رشادت جوانان آن زمان بود.

وی به شهادت تعداد زیادی دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: بزرگترین فرصت را همین جوانان برای جمهوری اسلامی به وجود آورند.

استاندار کرمان عنوان کرد: در مسائل شهری مردم توقعات متنوعی دارند که زمانی که یک جمع هزار نفری در تصمیم‌گیری‌های شهری دخالت می‌کنند تصمیم‌گیری‌ها پیامد خوبی خواهد داشت.

فداکار تصریح کرد: مدیر پروری یکی دیگر از نتایج این پویش است و مهم‌تر از آن کاری‌ست که با محوریت مسجد انجام می‌شود و این کار جای تقدیر دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید