مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان در خصوص آخرین وضعیت دوخت لباسهای متحدالشکل رانندگان تاکسی و اتوبوس رفسنجان توضیحاتی را ارائه داد.

  • ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
  • لینک کوتاه

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، مهندس علی زارع از فعالیت ۵۰۰ دستگاه تاکسی در سطح شهر خبر داد و گفت: رانندگان تاکسی قشر زحمتکشی هستند که در وضعیت اقتصادی کنونی کار خدمت رسانی در امور حمل و نقل را انجام می دهند و از آنها رضایت داریم.

 

زارع ادامه داد: امسال برای نخستین بار در استان کرمان در روز حمل و نقل مراسمی را برای این عزیزان برگزار کردیم و علاوه بر تقدیر از آنها، از لباس متحدالشکل رانندگان اتوبوس و تاکسی رونمایی کردیم.

وی ابراز داشت: برای متحدالشکل کردن لباس رانندگان تاکسی و اتوبوس، پیشنهادی را به شورای شهر دادیم که با موافقت اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم، اهدای ۵۵۰ دست لباس متحدالشکل برای رانندگان تاکسی و اتوبوس مصوب شد که کار را شروع کردیم.

زارع عنوان کرد: با توجه به اینکه این امر بایستی روال اداری خود را طی می کرد و استعلامات صورت می گرفت مقداری این کار به تاخیر افتاده اما با این وجود حواله های همه رانندگان داده شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان در خصوص آخرین وضعیت دوخت لباس رانندگان تاکسی و اتوبوس گفت: دوخت این لباس ها توسط یکی از موسسات خیریه رفسنجان انجام می شود که امیدواریم بزودی دوخت لباس ها به پایان برسد.

زارع خاطرنشان کرد: ۷۴ آژانس دارای امتیاز در شهر رفسنجان وجود دارد که به طور میانگین حداقل ۸۰۰ راننده در این آژانس ها فعالیت می کنند و سعی کرده ایم نه تاکسی و آژانس جدیدی را در شهر اضافه کنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید