..

  • ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
  • لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان ، ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت هفتم مهرماه روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی در رفسنجان را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان علی رمضانی نژاد عنوان کرد : در روز هفتم مهر سال ۱۳۵۹ تعداد زیادی از آتش نشانان در حال اطفای حریق پالایشگاه آبادان با بمباران مجدد هواپیماهای دشمن به شهادت رسیدند و در تقویم کشور از سال ۱۳۷۹ روز ۷ مهر به منظور تقدیر از رشادت های آتش نشانان به عنوان روز ملی آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است.

وی افزود: همه ساله دراین روز با هدف ترویج ایمنی وپیشگیری از حوادث در سطح کشور و همچنین یادآوری رشادت و ایثار آتش نشانان و نیز ایجاد زمینه های مناسب جهت آموزش همگانی به مردم در پیشگیری از بروزحوادث برنامه هایی در سطح شهر رفسنجان اجرا می‌شود امسال نیز مانند سال های گذشته انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان بیان کرد : رژه خودرویی در مسیر های مشخص شده در سطح شهر ، اهدای هدیه و تقدیر از پرسنل سازمان آتش نشانی در شهرداری مرکزی ، گلباران و عطر افشانی قبور شهدا را می توان به عنوان برخی از این ویژه برنامه‌ها برشمرد.

مهندس رمضانی نژاداضافه کرد: حضور در برنامه رادیویی (رادیوهمراه) در تاریخ ۷ مهر، اجرای مانور در سطح شهر ، اهدای هدیه و تقدیراز خانواده شهدای پرسنل سازمان آتش نشانی ؛ آموزش پیشگیری وایمنی در مدارس جهت نهادینه کردن فرهنگ ایمنی از دیگر ویژه‌برنامه‌های این روز است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید