معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان پروژه‌های مورد بهره‌برداری قرار گرفته توسط این معاونت در شش‌ماه نخست امسال را تشریح کرد.

  • ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سید علی پورباقری با اشاره به پروژه‌های عمرانی مورد بهره‌برداری در ۶ ماه نخست امسال در سطح شهر، اظهار کرد: احداث تقاطع موزه ریاست جمهوری به مساحت ۴ هزار مترمربع، راه‌اندازی کارگاه بلوک‌زنی با تولید روزانه ۱۵۰۰ بلوک بتنی، احداث گذر فرهنگ به مساحت ۷۵۰۰ مترمربع و احداث حاشیه فضای سبز بلوار امام علی(ع) کوچه ۲۱ به مساحت ۵ هزار مترمربع احداث فضای سبزگذرامامت به مساحت ۲۰ هزار مترمربع از جمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: ساماندهی و بهسازی میادین در۶ ماه نخست امسال در دستور کار قرار گرفت که طی این مدت میادین ۹ دی به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع، ولی‌عصر(عج) به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع، قدس به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع، شهید پرتوی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع بهسازی، زیباسازی و ساماندهی شدند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان ادامه داد: هم‌چنین طی این مدت بوستان‌های جوادالائمه(ع) به مساحت ۱۰ هزار مترمربع وعلقمه به متراژ۴۴۰۰ مترمربع بهسازی و زیباسازی شد. ضمن آن‌که بوستان‌های محله‌ای شهید ابولی به مساحت ۶۵۰۰ مترمربع، بوستان محله‌ای بلوار شهید عابدینی به متراژ ۵۱۰۰ مترمربع مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

وی با اشاره به تکمیل عملیات ساماندهی و احداث گذر حاشیه رودخانه شور در بلوارهای شهید نوری و امام حسین(ع) به متراژ۱۲۴ هزار مترمربع، افزود: ۲۰ هزار مترمربع و جدول‌گذاری ۷ هزار مترمربع در بلوار امام علی(ع) شامل سنگ‌فرش و پیاده‌روسازی، خیابان شهید میرافضلی به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع و سنگ‌فرش بلوار هجرت به متراژ۴ هزار مترمربع تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

پورباقری احداث سرویس بهداشتی درآرامستان و پایانه خیابان امام به متراژ۱۰۴ مترمربع و اجرای عملیات بتن‌ریزی فونداسیون پارکینگ شهرداری منطقه یک و معاونت شهرسازی را مورد اشاره قرار داد و گفت: ۴۰۰ متر جدول‌گذاری و ۲ هزار مترمربع سنگ‌فرش در بلوار امام سجاد(ع)، اجرای ۳ هزار متر جدول‌گذاری و سنگ‌فرش بلوار جمهوری و اجرای جدول‌گذاری و کانیوو بلوار امام صادق(ع) (جدول گذاری به متراژ۳ هزار متروکانیوو به متراژ۲ هزار متر) ، اجرای جدول‌گذاری و پیاده روسازی خیابان امیرکبیرغربی (جدول گذاری به متراژ۴ هزار متروسنگفرش به متراژ۱۲هزارمترمربع) ، اجرای جدول‌گذاری و سنگ‌فرش بلوار پرستار(سنگفرش به متراژ۲هزار مترمربع)وزیرسازی واسفالت خیابان‌های رزاق، یادگار امام و لاله زاری از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید