معاون شهرسازی وامور زیربنایی شهرداری از احداث بیش از ۵ هزار قبر در فاز دوم آرامستان رفسنجان خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسجان، مهندس سید علی پور باقری اظهار کرد: فاز اول احداث مقبره ها در آرامستان تکمیل شده و فاز دوم آن در مساحت تقریبی ۴۰ هزار مترمربع در حال احداث است که این قبور به صورت تک طبقه و دوطبقه ساخته می‌شوند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با بیان اینکه با اجرای این پروژه بیش از پنج هزار حفره قبر به تعداد قبور آرامستان‌ شهر رفسنجان اضافه می شود، عنوان کرد: ساخت این قبور در ۴۴ بلوک دو طبقه و تک طبقه در حال اجراست؛ در هر بلوک تک طبقه، ۱۶۰ قبر و در هر بلوک دو طبقه ها، ۱۷۶ قبر که در مجموع در این فاز بیش از پنج هزار قبر قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای عملیات عمرانی احداث قبور در آرامستان، تصریح کرد: بیش از ۳۰ هزار مترمربع سنگفرش در محوطه بین قبور و به متراژ تقریبی ۱۲ هزار متر جدول گذاری اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: بخشی از این پروژه در دست اقدام است که علاوه بر جدول گذاری و سنگفرش، به متراژ بیش از ۶ هزار مترمربع فضای سبز نیز احداث خواهد شد.

مهندس سید علی پور باقری خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات انجام‌شده می‌توان به دیوارچینی، احداث سرویس بهداشتی و وضوخانه و… اشاره کرد که با بهره‌برداری از این طرح‌ها، شاهد ارتقای زیرساخت‌های رفاهی آرامستان خواهیم بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید