معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از احداث بوستان محله‌ای واقع درخیابان شهید اکبر نسب‌زاده در بلوار امام علی (ع) خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سیدعلی پورباقری با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال جاری با‌توجه به پیش‌بینی‌های لازم در خصوص افزایش سرانه فضای سبز شهری، عملیات احداث پارک‌های محلی و فضاهای سبز شهری به‌منظور ایجاد توسعه روحیه نشاط اجتماعی و تحقق نیازهای تفریحی مردم در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر شهر رفسنجان دارای بیش از ۹٠ بوستان بوده و یک بوستان محله‌ای واقع در خیابان شهید اکبر نسب‌زاده نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان عنوان کرد: خوشبختانه در راستای سیاست‌های شهرداری مبنی بر احداث بوستان محله‌ای، بوستان واقع در خیابان شهید اکبر نسب‌زاده با مساحت ۶۳٠٠ مترمربع آغاز شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اجرای ۷۵٠ مترمکعب عملیات شفته‌ریزی در این پروژه، بیان کرد: ۱٠٠٠ متر طول جدول‌گذاری، ۳ هزارمترمربع عملیات سنگ‌فرش و بیش‌ از ۱٠٠٠ مترمربع فضای سبز اجرا خواهد شد.

مهندس پورباقری در پایان ضمن تشکر از تلاش‌های نیروهای معاونت شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری در انجام اقدامات عمرانی متعدد در سطح شهر بصورت همزمان، افزود: اجرای طرح‌های متنوع ازجمله آمفی تئاتر، ست ورزشی، ایجاد فضای بازی کودکان، آبنما و…. از دیگر اقداماتی است که در راستای تکمیل این پروژه اجرا خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید