معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از اجرای همزمان عملیات جدول‌گذاری، کانیوو و پیاده روسازی در معابر اصلی و فرعی به طول ۱۴ هزار متر خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سید علی پورباقری با بیان اینکه در بعضی از معابر علی‌رغم داشتن آسفالت، به دلیل نبود و یا فرسوده بودن کانیوو آسفالت از بین رفته است، گفت: در همین راستا عملیات جدولگذاری و کانیوو در معابر سرعت بیشتری گرفته و در حال انجام است.

وی به انجام عملیات جدول‌گذاری و کانیو در خیابان شهید صابری به متراژ ۱۵۰۰ متر اشاره کرد و افزود: هم اکنون ساماندهی حاشیه بوستان واقع در کوی بهار (بلوک ۷) و اجرای عملیات جدولگذاری در آن به طول ۱۰۰۰ متر در حال انجام است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری با اشاره به اجرای عملیات جدول‌گذاری و کانیوو در خیابان سعادت و حجاب به طول ۹۷۰ متر، از آغاز عملیات جدولگذاری و کانیوو در خیابان گلزار شهدا و خیابان نسترن به ترتیب به طول ۲۲۰۰ و ۱۳۵۰۰ متر خبر داد.

وی هم چنین به اجرای عملیات جدولگذاری و کانیوو در خیابان پیامبراعظم(ص) به طول ۸۰۰ متر اشاره کرد و از اجرای عملیات پیادروسازی حاشیه بلوار مدرس به مساحت ۶ هزار مترمربع خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان مردادماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات پیاده‌روسازی در بلوار شهید باهنر به متراژ ۱۰۰۰ مترمربع توسط معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان در حال انجام است.

مهندس پورباقری در ادامه هم چنین از آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان فیض و ادامه خیابان نشاط تا پارک رحمت آباد خبر داد و گفت: زیرسازی و آسفالت خیابان هزار و یکشب و خیابان دانش نیز در دستور کار معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان قرار دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید