معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از اجرای همزمان بیش از ۵۰ پروژه عمرانی در شهر توسط این معاونت خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سید علی پورباقری اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهر رفسنجان توسط همکاران ما در معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری در حال اجراست.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها شامل احداث بوستان، احداث پارکینگ حاشیه‌ای، احداث فرهنگسرا، عملیات زیرسازی و آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری، ساماندهی میدان، اجرای فضای سبز حاشیه‌ای و … هستند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه عملیات احداث پنج بوستان در محلات مختلف شهر آغاز شده است، افزود: بوستان شهید گمنام واقع در شهرک یادگار امام، بوستان کوی شهید جهاندیده، بوستان واقع در شهرک اعتماد و بوستان های بلوار شهید نوری و اسماعیل آباد از جمله آن هاست.

مهندس پورباقری در ادامه هم چنین از تکمیل عملیات اجرای ساختمان‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز و حمل و نقل شهرداری یاد کرد و ادامه داد: ساختمان های پلاتو و شهرداری منطقه یک در حال احداث بوده و زورخانه شهید ابراهیم هادی نیز در مرحله مقدماتی قرار دارد.

وی از احداث فرهنگسرای ایثار و شهادت در محله عباس‌آباد و بهسازی سالن اجتماعات گلزار شهدا و تکمیل مقبره های خصوصی آرامستان خبر داد و افزود: کار احداث فرهنگسرا به مساحت ۲۰۰ مترمربع از اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان، تکمیل عملیات احداث میدان شهید آزادنیا در محله کریم آباد و احداث پارکینگ حاشیه‌ای در بلوار شهید مدرس را از دیگر پروژه‌های مهم در حال اجرای این معاونت برشمرد و گفت: احداث برج عملیاتی در محوطه ایستگاه آتش‌نشانی شماره یک واقع در ایستگاه مرکزی به تمام رسیده که هدف از ساخت آن، آمادگی و تمرین آتش‌نشانهاست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید