مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان از اجرای عملیات سربرداری درختان سطح شهر خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید سلطانی اظهار کرد: عملیات سربرداری به همت شهرداری و با همکاری اداره برق این شهرستان به منظور آزادسازی سیم‌های برق و شاخه زنی و هرس درختان سطح شهر در حال انجام است.

وی هدف از عملیات سربرداری درختان را زیبا سازی محیط شهر و جلوگیری از رشد بیش ازحد درختان اکالیپتوس و جلوگیری از حوادث برق گرفتگی، کاهش تلفات و توزیع برق عنوان کرد و گفت: این سازمان همه ساله در ابتدای فصل پاییز، به منظور ایجاد تعادل، شکل و فرم مناسب و کنترل رشد درختان اکالیپتوس، آنان را سر برداری می نماید.

مهندس سلطانی افزود: عملیات سربرداری درختان اکالیپتوس در بلوارها و معابر سطح شهر از جمله خیابان های شریعتی، امیرکبیر، بلوار امام حسن (ع)، سردار جنگل، معراج جنوبی، ۱۷شهریور، بلوار شهید مطهری، شهید حیدر پور، شهرک پرستار، آیت الله سعیدی، سید جمال الدین اسدآبادی و … در حال انجام است و این عملیات ادامه دارد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان یادآور شد: شهروندان محترم می‌توانند مسائل و مشکلات در حوزه فضای سبز را به شماره ۱۳۷ اعلام کرده تا نسبت به رفع و حل آن اقدام شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید