مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان از همکاری شهرداری و اداره برق این شهرستان به منظور آزادسازی سیم‌های برق و شاخه زنی و هرس درختان سطح شهر خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمدرضا حسینی اظهار کرد: عملیات شاخه زنی یک اقدام کاملاً تخصصی است که متناسب با وضعیت شبکه، نوع درخت و بدون ایجاد خدشه در رشد و زیبایی درخت‌ها اجرایی می‌شود.

وی هدف از عملیات سربرداری درختان را جلوگیری از حوادث برق گرفتگی و کاهش تلفات، پایدار سازی شبکه و توزیع برق مطمئن برای مشترکان عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه در راستای زیبا سازی محیط شهر و جلوگیری از رشد بیش ازحد، درختان اکالیپتوس سر برداری و هرس می شوند، افزود: این سازمان همه ساله در ابتدای فصل پاییز، به منظور ایجاد تعادل، شکل و فرم مناسب و کنترل رشد درختان اکالیپتوس، آنان را هرس و سر برداری می نماید.

مهندس حسینی افزود: هم اکنون عملیات سربرداری درختان اکالیپتوس در بلوارها و معابر سطح شهر آغاز شده و این عملیات تدوام خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان بر همکاری شهروندان با شهرداری تاکید کرد و افزود: اگر شهروندان در سطح معابر شهر متوجه قطع درخت از سوی افراد غیر مجاز شدند، می‌توانند موضوع را به شماره ۱۳۷ اعلام کرده تا مأموران شهرداری نسبت به جلوگیری آن اقدام نمایند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید