مسئول کمیته فنی و استعدادیابی سومین المپیاد ورزشی محلات از برگزاری طرح استعدادیابی اسکیت در راستای استعدادیابی و آموزش نخبه‌های ورزشی خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهدی بادنوا با بیان اینکه یکی از اهداف باشگاه شهرداری شناسایی افراد مستعد و نخبه‌های ورزشی ناشناخته است تا با آموزش‌های ویژه، مورد حمایت باشگاه قرار گیرند و مسیر پیشرفت برای آنان هموار شود، گفت: طرح استعدادیابی در رشته اسکیت با حضور خانم نیلوفر مردانی قهرمان و رکوردار آسیا در این رشته برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح همزمان با برگزاری مسابقات اسکیت سومین المپیاد ورزشی محلات شهر رفسنجان برگزار می شود، اظهار کرد: ١٠٨ ورزشکار رشته اسکیت استعدادیابی و افراد منتخب طی ٢ روز از آموزش‌های حرفه‌ای خانم مردانی بهره‌مند و برگزیدگان به باشگاه ورزشی شهرداری معرفی می‌شوند تا در طول سال با بهره‌گیری از امکانات ویژه و آموزش‌های لازم، به پیشرفت بیشتری در سطح استانی و ملی دست پیدا کنند.

مسئول کمیته فنی و استعدادیابی سومین المپیاد ورزشی محلات شهر رفسنجان خاطرنشان کرد: پس از مسابقات المپیاد در رشته اسکیت، دوره یکروزه دانش افزایی مربیان نیز برگزار خواهد شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید