سرپرست واحد ایمنی، تعمیر و نگهداری شهرداری گفت: طی ماه های بهمن و اسفند ۱۴۰۰، عملیات لکه گیری و آسفالت معابر در محلات به متراژ ۲۰۰۰ مترمربع به اتمام رسید.

  • ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس حسین کرمی نسب اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای مستمر شهردار محترم از محلات سطح شهر و درخواست‌های مردمی در خصوص لکه گیری و آسفالت معابر، این موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا، مجموعا حدود ۲۰۰ تن آسفالت از تولیدات کارخانه شهرداری در چهار محله شهر رفسنجان مصرف و عملیات لکه گیری آسفالت تکمیل شد.

سرپرست واحد ایمنی، تعمیر و نگهداری شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: طی چهار ماه منتهی به پایان سال ۱۴۰۰، در مجموع ۱۱۰۰ تن آسفالت مصرف و لکه گیری ۱۱ هزار مترمربع از معابر محلات مختلف شهر انجام شد.

به گفته مهندس کرمی نسب، در این مدت نزدیک به ۱۷۰ کوچه‌ و خیابان در سطح شهر و محلات لکه گیری و آسفالت شده اند که برای اجرای آن ۸۰۰ تن آسفالت مصرف شده است.

وی بیان کرد: لکه گیری سنگ فرش و جداول ترمیمی از چهار سمت شهر از جمله ورودی کرمان، یزد، نوق و داخل شهر در چهار ماه اخیر به متراژ ۳۰۰ مترمربع، سنگ فرش و لکه گیری جدول به طول ۸۰۰ متر از دیگر اقدامات واحد ایمنی، تعمیر و نگهداری شهرداری رفسنجان بوده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید