مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از اتمام عملیات آسفالت بلوار شهید سیدکاظم هاشمی در دو فاز خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی از انجام عملیات آسفالت معابر شهر در قالب نهضت عمران خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش همکارانم در سازمان عمران عملیات آسفالت این بلوار در دو فاز ۷۲ ساعته عملیاتی شد.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان با بیان اینکه اجرای عملیات آسفالت این بلوار سهم بسزایی در بهبود ترافیک این منطقه داشته است، گفت: فاز اول آسفالت بلوار شهید سیدکاظم هاشمی از میدان شهید آزادنیا تا تقاطع خلیل آباد به متراژ ۱۰ هزار مترمربع با هزینه ۲۲ میلیارد ریال در اسفند ماه سال گذشته اجرا شد.
وی افزود: فاز دوم نیز شامل تقاطع خلیل آباد تا خیابان ۱۵ خرداد بوده و به متراژ ۱۵ هزار مترمربع با هزینه ۳۷ میلیارد ریال در مدت زمان ۷۲ ساعت در فروردین ماه امسال به اتمام رسید.
مهندس قندی عنوان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان، تسریع در انجام و اتمام پروژه های آسفالت خیابان ها همراه با کیفیت مطلوب از طرف شهرداری اولویت اصلی همکاران ما خواهد بود.
به گفته وی عملیات آسفالت خیابان ها و معابر شهر رفسنجان در کنار فعالیت های عمرانی دیگر بصورت جدی و شبانه روزی در حال انجام است و توجه به مساعد شدن هوا، طرح اجرای روکش آسفالت معابر برحسب نیاز مناطق نیز اجرا می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید