مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از آموزش ایمنی و آتش نشانی نزدیک به ۸ هزار نفر برای شهروندان و دانش آموزان مدارس سطح شهر طی دو ماه اخیر خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس علی رمضانی نژاد با اشاره به لزوم نهادینه شدن فرهنگ ایمنی بین جوانان و نوجوانان به خصوص دانش آموزان و شهروندان، اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در سطح شهر سیاست اصلی ما است و برای تحقق این مهم سازمان آتش نشانی، آموزش ایمنی و آتش نشانی به شهروندان و دانش آموزان مدارس سطح شهر را در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان افزود: در همین راستا نزدیک به ۸ هزار نفر از شهروندان و دانش آموزان موارد ایمنی و پیشگیری از حریق توسط کارشناسان مجرب سازمان آتش نشانی آموزش داده شد تا در صورت بروز حادثه بتوانند اقدامات اولیه را انجام دهند.
وی در راستای آموزش ایمنی، خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت آموزش های شهروندی و بحث پیشگیری از حوادث احتمالی برای کاهش خسارت‌های جانی و مالی، ضروری است شهروندان و دانش آموزان سطح آگاهی و مهارت های خود را در هنگام وقوع حوادث ارتقاء دهند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان با اشاره به انجام ۱۴ مورد عملیات اطفاء حریق درخت و ۱۰۱ مورد عملیات امداد و نجات، در ماه های مهر و آبان سال امسال، گفت: ۲۹ مورد بازدید ایمنی و پیشگیری، ۲۴ عمـلیـات اطفـاء حریق واحـدهای تجـاری، مسکونی و ۲۰ مورد عملیات اطفاء حریق خودرو و سایر وسایل نقلیه توسط آتش نشانان انجام شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید