مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان با تأکید بر لزوم ارائه آموزش‌های آتش‌نشانی، گفت: در ماه گذشته به بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر از شهروندان رفسنجانی آموزشهای آتش نشانی ارائه شد.

  • ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، علی رمضانی نژاد اظهار کرد: با توجه به اهمیت گسترش فرهنگ ایمنی در میان مردم، با هدف کاهش خسارات احتمالی حوادث و صیانت از اموال مردم، آموزش مبانی آتش نشانی و اقدامات اولیه توسط سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان انجام می شود.

وی افزود: چنانچه شهروندان آموزش‌ های اولیه برای فرونشاندن آتش و کمک‌های اولیه را فرا گیرند، در مواقع بروز آتش سوزی و حادثه می‌توانند شرایط را تا رسیدن عوامل امدادی و آتش‌نشانی مدیریت کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان به برگزاری دوره های آموزش عمومی رایگان آشنایی با اطفاء حریق توسط این سازمان اشاره و خاطرنشان کرد: در آذرماه تعداد یک هزار و ۱۰۰ نفر از شهروندان رفسنجانی (مدارس، ادارات، مراکز درمانی و…) در این دوره ها شرکت و آموزشهای شهروندی را فرا گرفتند.

رمضانی نژاد تأکید کرد: آموزش صحیح شهروندی درکنار تجهیزات آتش نشانی می تواند به کاهش خسارات ناشی از حوادث آتش سوزی منجر شود.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید