ستاد مدیریت بحران شهرداری صبح امروز تشکیل و تصمیمات جدید به فوریت بررسی و پیگیری شد.

  • ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری در پی وقوع بارش احتمالی در شهرستان، با حضور معاون شهرسازی و امور زیربنایی، مدیران مناطق یک و دو، معاون خدمات شهری و رؤسای سازمان های عمران،آتش نشانی و فضای سبز در محل دفتر معاونت خدمات شهری برگزار شد.
احمد غلامحسینی با اشاره به پیگیری مصوبات جلسه قبل ستاد مدیریت بحران شهرداری، گفت: کانال عرضی جهت هدایت آب ها در تقاطع بلوارهجرت و شهید کاشانی و تقاطع بلوارهجرت و بعثت ساحلی احداث گردید.
معاون خدمات شهری افزود: هم چنین لایروبی جوی های تقاطع کاشانی تا خیابان نواب صفوی و بلوار هجرت تا پل انتهای بلوار و سایر معابری که نیاز به لایروبی داشتند، انجام گردید.

وی هم چنین از تمهیدات جدید و آماده باش کلیه نیروهای شهرداری در پی سامانه بارش جدید خبر داد و بر ضرورت آمادگی تجهیزات راهبردی جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر تاکید کرد.
غلامحسینی خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی سازمان ها و معاونت های شهرداری و رفع نقاط آبگیر در سطح شهر، شاهد کاهش مشکلات احتمالی برای شهروندان باشیم.
وی بیان کرد: از دپوی نمک و شن نیز جهت جلوگیری از یخ زدگی معابر در زمان مقتضی استفاده خواهد شد و همه تجهیزات برف روبی برای سهولت تردد شهروندان گرامی و خودروها، آماده خدمت رسانی هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید