تمهیدات آتش نشانی شهرداری رفسنجان برای تامین ایمنی شهروندان در شب‌های قدر از سوی مدیرعامل تشریح شد.

  • ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان ضمن اعلام تمهیدات آتش‌نشانی رفسنجان به مناسبت شب‌های قدر از مسئولان مراکز تجمعی درخواست کرد تا به ایمنی این مراکز توجه کنند.

علی رمضانی نژاد بیان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته همکاران من در آتش‌نشانی نسبت به تامین ایمنی شهروندان در لیالی قدر اقدام خواهند کرد و از این رو تمامی ایستگاه‌های آتش نشانی شهرداری رفسنجان در آماده باش کامل خواهند بود.

وی افزود: خودروهای آتش نشان در نقاط پر تجمع و پرتردد استقرار خواهند داشت و وضعیت ایمنی نقاط را نیز کنترل خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان با بیان اینکه استقرار آتش نشانان از ساعاتی پیش از مراسم آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت گفت: همکاران من تا پایان مراسم احیاء در مکان پرتجمع و پرتردد حضوری فعال خواهند داشت.

رمضانی نژاد با تأکید بر اینکه تمامی درهای محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر باید باز باشد، خاطرنشان کرد: توصیه همیشگی آتش نشانی به شهروندان این است که در صورت بروز هر نوع حادثه احتمالی ضمن حفظ خونسردی موضوع را به ماموران آتش نشانی مستقر در محل یا شماره ۱۲۵ اطلاع داده و اولویت خروج را به کودکان، سالمندان و بانوان بدهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید