مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از آماده باش ۱۰۰ درصدی تمامی نیروهای آتش نشانی در دهه اول محرم خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس علی رمضانی نژاد با اشاره به اقدامات سازمان آتش نشانی پیرامون ایمنی محل های برگزاری مراسم ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) به ویژه در شب های تاسوعا و عاشورا، اظهار کرد: این سازمان همچون سال‌های گذشته پوشش ایمنی مراسم ایام محرم را برعهده دارد.
وی از استقرار خودروهای آتش نشانی در میادین و اماکن عزاداری پر جمعیت در این ایام خبر داد و افزود: این مهم برای پوشش ایمنی محل‌های برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) انجام می شود، ضمن اینکه اکیپ‌هایی از نیروهای آتش نشانی به طور مستمر به گشت زنی می پردازند و اوضاع ایمنی شهر را تحت کنترل خواهند داشت.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در مقابل اماکن مذهبی شلوغ تا پایان برنامه‌ها و عادی شدن اوضاع مستقر خواهند بود و اوضاع ایمنی را رصد می کنند.

رمضانی نژاد بر ضرورت رعایت اصول ایمنی در ایام ماه محرم و مجالس مذهبی تاکید و بیان کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه و آتش سوزی، خونسردی خود را حفظ کرده و همزمان با تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی به سرعت خود و سایرین بخصوص کودکان، افراد سالخورده و بانوان را از محل حادثه دور کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید