شهرداری رفسنجان به منظور پاسداشت ایام عید سعید فطر و برگزاری هر چه باشکوه تر آیین های فرهنگی و مذهبی این روز، اقدام به آماده سازی فضایی شاد و باشکوه در سطح شهر نموده است.

  • ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، اکران تبلیغات عید فطر به صورت گسترده در سطح شهر و اطلاع رسانی به نمازگزاران درخصوص نحوه میزان پرداخت فطریه و کفاره، آماده سازی و تنظیف محوطه مصلی جهت اقامه نماز و آماده باش خودروهای آتش نشانی در محل مصلی از جمله اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان در ایام خجسته و فرخنده عید سعید فطر می باشد.

لازم به ذکر است که اتوبوس های حمل و نقل عمومی از ساعت ۵ صبح روز عید برای تسهیل در انتقال و جابجایی شهروندان محترم از مسیرهای اولیه به سمت محل برگزاری نماز و بالعکس آماده خدمت رسانی هستند.

به اطلاع شهروندان محترم می رساند نماز باشکوه عید فطر ساعت ۶:۳۰ دقیقه و پس از قرائت دعای ندبه و سخنرانی در محل مصلای امام خامنه ای(مدظله العالی) اقامه خواهد شد.

ضمناً به مناسبت این ایام فرخنده، جشن بزرگ عید سعید فطر به منظور ترویج نشاط معنوی میان شهروندان، تحت عنوان پنجمین فصل همدلی با اجرای زنده حامد همایون شنبه ۲۶ خرداد ماه از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در محل مجموعه فرهنگی ورزشی آیت ا… هاشمی رفسنجانی(ره) برپا می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید