مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز از اجرای عملیات لوله‌گذاری برای آبیاری فضای سبز و جدا سازی آب شرب و غیر شرب در پارک کارآفرین خبر داد.

  • ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس جهانگیر ملکی با اعلام این خبر افزود: تمهیدات لازم برای جداسازی آب فضای سبز از آب شرب در این بوستان اندیشیده شده و در همین راستا عملیات لوله گذاری در این محل آغاز شده است.
وی یکی از فاکتورهای اساسی در حفاظت و توسعه فضای سبز شهری را استفاده بهینه از منابع آبی در دسترس اعلام کرد و افزود: یکی از دغدغه‌های مهم و جدی امروز در شهرها تأمین آب آشامیدنی است و در تلاشیم برای استفاده بهینه از آب و جداسازی آب شرب از آب فضای سبز اقدامات اساسی را انجام دهیم.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان با بیان اینکه استفاده از روش های نوین آبیاری گامی مؤثر در بهبود کیفیت فضای سبز و افزایش بهره وری از منابع آبی است، گفت: برای حفظ و توسعه فضای سبز سطح شهر رفسنجان و تامین آب پایدار، از سال ۱۳۸۴ پروژه مطالعاتی جداسازی و تفکیک ساماندهی آب شرب از فضای سبز» آغاز شده است.
مهندس ملکی از کاشت درخت در این بوستان بلافاصله بعد از تکمیل فرآیند لوله گذاری خبر داد و گفت: در حال حاضر فاز نخست این بوستان که در خیابان دکتر حسابی واقع شده است، به اتمام رسیده و امیدواریم عملیات درختکاری تاپایان سال جاری و فروردین ۱۴۰۱ به اتمام برسد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید