معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از ساماندهی و زیباسازی میدان خاتم‌الانبیاء(ص) در ورودی یزد-رفسنجان خبرداد و درباره آن توضیح داد.

  • ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سید علی پورباقری با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای نهضت ساماندهی و بهسازی ۱۶ میدان شهری علاوه بر مطالبات مردمی و زیباسازی شهر در جهت رفع گره‌های ترافیکی، عملیات ساماندهی میدان خاتم‌الانبیاء(ص) آغاز شد.

وی با اشاره به ساماندهی میدان خاتم الانبیاء موازی با بلوار ولایت با مساحتی بالغ بر ۶۳ هزار مترمربع، ادامه داد: به دلیل حجم انبوه خودروهای عبوری در محل تلاقی میدان خاتم‌الانبیاء(ص) با کمربندی و همچنین با جاده خروجی به سمت یزدکه موجب ایجاد ترافیک مضاعف و نیز ایجاد تصادف در این محل می‌شود، ساماندهی محدوده مورد نظر در دستور کار قرار گرفت.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان افزود: با‌توجه به حساسیت موضوع و با در نظر گرفتن تمام جوانب عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و ترافیکی طرحی کامل بررسی و تدوین و پس از طی روال قانونی تصویب به مرحله اجرا گذاشته شد.

پورباقری با بیان این‌که در ساماندهی میدان مذکور جوانب هویتی، ارزشی، ترافیکی و … در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در این میدان عملیات جدول‌گذاری به‌متراژ ۱۲‌هزار متر، سنگ‌فرش به‌متراژ ۲۰‌هزار مترمربع و همچنین در این پروژه علاوه بر اجرای آب‌نما به متراژ ۱۴۰۰ متر، المان‌هایی چون بادگیر، سردر و دو عدد چهار طاقه اجرا خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید