معاون شهرسازی وامور زیربنایی شهرداری رفسنجان از آغاز عملیات جدولگذاری و کانیوو بلوار شهید جمالی زاده (حد فاصل خیابان ۱۵ خرداد تا بلوار شهیدخالویی) خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سید علی پور باقری با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف کاهش بار ترافیک شهری، ایجاد زیرساخت‌های زیربنایی و تسهیل و تسریع در دسترسی شهروندان بلوار شهید جمالی زاده ،عملیات جدول گذاری وکانیوو این بلوار به طول مسیر ۱۲۰۰ متر پس از مراحل عملیات نخاله برداری، خاکبرداری، تثبیت بستر، خاکریزی، لایه زیراساس و اساس این معبر بزرگ و اصلی در حال انجام است.

وی با اشاره به اجرای عملیات جدول گذاری به طول ۹۶۰۰ متر و کانیوو به طول ۴۸۰۰ متر در این پروژه، افزود: در این پروژه اقدامات مختلفی همچون نقشه‌برداری، طراحی و اجرای بلوار در چهار باند، دوباند کندرو و دو باند تندرو صورت گرفته و با انجام عملیات زیرسازی و روسازی تا حد لایه اساس، عملیات جدول گذاری و کانیوو بلوار مذکور نیز اجرایی خواهد شد.
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان گفت: با اتمام این پروژه شهروندان ساکن این محدوده نیز از امکانات شهری بهره مند میشوند.

معاون شهرسازی وامور زیربنایی شهرداری رفسنجان بیان کرد: پروژه های مهمی در راستای افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهبود زیرساخت های شهری با توجه به ضرورت اساسی هر نقطه و محله از سطح شهر تعریف و برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید