مهندس پورباقری

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از آغاز عملیات بهسازی و بازسازی بوستان بانوان شماره یک(مهربانو) خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سیدعلی پورباقری به لزوم توجه به بازسازی و تعمیر بوستان ها و پارک های محله ای اشاره و اظهار کرد: پارکها و فضاهای سبز شهری از زمان احداث و در طول زمان دچار فرسایش شده و نیاز به مرمت و بهسازی دارند تا با تداوم کارکردهای آن علاوه بر ارتقای سیما و منظر شهری، خدمات بهینه ای به شهروندان ارائه شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اشاره به بهسازی و بازسازی بوستان مهربانو به عنوان نخستین بوستان در شهرستان با امکانات تفریحی ورزشی ویژه بانوان رفسنجانی، گفت: عملیات بهسازی و بازسازی بوستان مذکور با مساحتی بالغ بر ۱۲ هزار مترمربع آغاز شده است.

وی افزود: به‌منظور سهولت در دسترسی ابتدا تمامی دیوارهای نصبی برداشته شد و در اجرای عملیات عمرانی این پروژه ۱۹۰۰ متر جدول گذاری و همچنین ۵ هزار مترمربع سنگفرش اجرا خواهد شد.

پورباقری بیان کرد: در این بوستان امکانات ویژه ازجمله ست بازی و خانه بازی کودکان، ست ورزشی، کافی شاپ، رستوران، دکه، آمفی تئاتر، سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌، آلاچیق و…..نیز اجرا می شود.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰ عدد نیمکت و سطل زباله جدید، بیش از ۶۰ عدد پایه روشنایی و دو عدد آبنما نصب و یک باب نمازخانه، وسایل تندرستی و ورزشی، زمین ورزشی شامل پیست دوچرخه سواری، والیبال، بسکتبال، پیست پیاده روی و … در این بوستان احداث می شود.

پورباقری در پایان ضمن تشکر از شهروندانی که با صبوری شهرداری و مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف و اجرای پروژه‌ها یاری می کنند، گفت: در اجرای پروژه‌های شهری تمام تلاش خود را جهت رسیدن به شهری زیبا و در خور و شأن شهروندان محترم به کار می‌بندیم و از شهروندان تقاضا داریم نسبت به حفظ و نگهداری تجهیزات منصوبه در بوستان‌ها دقت لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: توسعه روند شهرنشینی و تغییر کالبدی محیط شهری متناسب با نیازهای روزمره باعث شده که ارزشهای کیفی محیطی بیشترمورد توجه واقع شود زیرا در حال حاضر نقش قابل توجه فضاهای سبز شهری در تأمین نیازهای روانی و اجتماعی شهروندان بر کسی پوشیده نیست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید