جشنواره «رویش سبز» با استقبال بی‌نظیر هنرمندان و هنردوستان رفسنجانی روز گذشته(پنجشنبه) در مجموعه خجسته آگاه کار خود را آغاز کرد.

  • ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، در مراسم افتتاح این رویداد هنری که با حمایت شهرداری رفسنجان برگزار شده است، فاطمه کردستانی عضو شورای شهر، سید محسن حسینی مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رفسنجان و جمعی از مسئولین و هنرمندان حضور داشتند.

در آئین گشایش این جشنواره، آثار۱۴ هنرمند از بین ۶۰ هنرمند که از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده بودند، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت و بیش‌از ۳۰ هنرمند نقاش نیز در بخش‌های مختلف این رشته به رقابت پرداختند.

همچنین تئاتر محیطی گروه «سیاه و سفید» با موضوع جوانی جمعیت به اجرای نمایش پرداخت.

محورهای این جشنواره «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، «هر فرزند هدیه‌ای از بهشت»، «عوارض تک‌فرزندی»، «ایران؛ جوان بمان»، «بحران سالمندی»، «خانواده شاد» و «فرزندآوری» بود که در قسمت‌های مختلف عکاسی، نقاشی و کاریکاتور به نمایش گذاشته شد.

آثار برگزیده در روز اختتامیه در فرهنگسرای جوان واقع در بوستان جوان در معرض دید عموم قرار گرفته و با تصمیم هیئت داوران به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

جشنواره «رویش سبز» در راستای برنامه جوانی جمعیت و فرزند آوری و با همکاری شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید