مهندس پورباقری

معاون شهرسازی وامور زیربنایی شهرداری رفسنجان از آغاز عملیات احداث میدان صنعت مس به‌عنوان ابرپروژه شهرداری خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سیدعلی پورباقری با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای استمرار مناسب‌سازی معابر شهری، کاهش حجم ترافیک، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، عملیات اجرایی احداث میدان جدیدی در تقاطع بلوار کوثر و جاده سرچشمه آغاز شد.

وی هدف از اجرای این ابر پروژه را خدمت‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان عنوان کرد و افزود: در این میدان به‌طول ۵۵۰ متر جدول‌گذاری، ۸ هزار مترمربع سنگ‌فرش، ۱۵ هزار مترمربع فضای سبز اجرا می‌شود، هم‌چنین جانمایی المان، نورپردازی و… این میدان هم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان مساحت این میدان را ۲۵ هزار مترمربع (۲.۵ هکتار) اعلام کرد و گفت: این میدان یکی از بزرگ‌ترین میدان‌های شهری رفسنجان محسوب می‌شود که با توجه به قرار گرفتن در یک مسیرپرتردد از اهمیت ویژه ای برخوردار است که هم‌اکنون عملیات عمرانی آن با پیشنهاد شهرداری و با تصویب در شورای اسلامی شهر آغاز شده است.

مهندس پورباقری با اشاره به نظارت دقیق بر این طرح و اجرای صحیح آن و جلب رضایت شهروندان، بیان کرد: این میدان به مدت ۳ ماه و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرداری رفسنجان با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود برای توسعه و پیشرفت، ارائه خدمات و ایجاد رفاه شهروندان تلاش خواهد کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید