مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع)، از اجرای عملیات آسفالت چهار کوچه در سطح شهر جهت تسهیل عبور و مرور عزاداران حسینی خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی با اعلام این خبر اظهار کرد: ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و هفتاد و دو تن از یاران وفادارش را به همه شیعیان عالم و مردم شهیدپرور رفسنجان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

وی افزود: با نزدیک شدن به ایام عاشورای حسینی و جهت تسهیل در عبور و مرور مردم، اجرای عملیات آسفالت چهار کوچه در سطح شهر امروز به پایان رسید.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان توضیح داد: آسفالت کوچه شهید صابری ۶ با متراژ ۱۵۰۰ متر مربع، کوچه تواب ۱ با متراژ ۱۴۰۰ مترمربع، کوچه فتاح ۶ با متراژ ۱۵۰۰ مترمربع واقع در شهرک یادگار امام و هم‌چنین کوچه شهید بهشتی ۲۲ با متراژ ۱۱۰۰ مترمربع در مجموع با متراژ ۵۵۰۰ مترمربع توسط پرسنل سازمان عمران ظرف امروز سه‌شنبه سوم مرداد انجام شد.

مهندس سعید قندی بر ضرورت خدمت‌رسانی بی‌وقفه به شهروندان به ویژه در زمینه بهسازی معابر شهری تأکید و خاطرنشان کرد: تلاش مدیریت شهری بر این است که در کوتاه‌ترین بازه زمانی عملیات آسفالت معابر شهری که یکی از مطالبات بحق شهروندان است، محقق شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید