معاونت هنری شهرداری رفسنجان در جریان برگزاری نخستین جشنواره سراسری فیلم «شهرنما»، آثار منتخب داستانی را در سینما اکران کرد.

  • ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی جشنواره، در نوبت دوم اکران فیلم‌های نخستین جشنواره سراسری فیلم رفسنجان که با حضور جمعی از علاقمندان و فیلمسازان برگزار شد، ۴۸ اثر در بخش داستانی به نمایش گذاشته شد.

در جلسه اکران فیلم‌های منتخب، از میان آثار راه یافته به داوری نخستین جشنواره سراسری فیلم رفسنجان در بخش داستانی، ۴۰ اثر در گستره سراسری و ۸ اثر در گستره رفسنجان روی پرده رفت و برای علاقمندان به نمایش درآمد.

علیرضا فدایی کرمانی منتقد سینما در نشست نقد و بررسی آثار بر ضرورت تقویت فیلم‌نامه‌ها در آثار کوتاه تأکید کرد و گفت: ضرورت دارد فرم و محتوا در فیلم‌ها موردتوجه قرار گیرد و فیلمنامه‌ها ویژگی‌های منحصربفردی داشته باشند.

شایان ذکر است، آیین پایانی جشنواره سراسری فیلم رفسنجان پنج‌شنبه سی‌ام فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹ در سالن همایش‌های مجموعه خجسته آگاه در بلوار امام رضا علیه‌السلام برگزار می شود.

نخستین جشنواره سراسری فیلم شهرنما به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، انجمن سینمای جوانان رفسنجان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و مؤسسه فرهنگی هزاردستان برپا شده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید