مسئول هیأت ووشوی رفسنجان گفت: در نخستین المپیاد ستارگان رزمی رشته ووشو بیش از ۲۰۰ نفر شرکت داشتند که ۵۱ ووشوکار مرد در این رقابت ها حائز مدال های طلا، نقره و برنز شدند.

  • ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان، محمد مسلمی در آئین اختتامیه رشته رزمی ووشو در محل سالن کانون اظهار کرد: برای اولین بار مسابقاتی با کیفیت و سطح بالا در غالب المپیاد ستارگان رزمی به همت باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان برگزار شد.

وی افزود: همچنین برای اولین بار در استان های کرمان و سیستان و بلوچستان “سکوی استاندارد” ویژه انجام رقابت های ووشو توسط شهرداری رفسنجان تهیه و مسابقات بر روی آن برگزار شد.

مسلمی ادامه داد: در بخش آقایان ۲۰۰ نفر شرکت کننده حضور داشتند که با انجام ۱۳۰ بازی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در ۱۷ وزن از ۲۲ کیلوگرم تا +۷۰ کیلوگرم این رقابت ها به پایان رسید.

وی اظهار کرد: نفرات اول تا سوم این رقابت ها علاوه بر کسب مدال، هدیه نقدی و حکم قهرمانی هم دریافت کردند و به مربیان برتر نیز کاپ قهرمانی اهدا شد که این حمایت های مادی و معنوی توسط باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان جای تقدیر دارد.

مسلمی بیان کرد: با توجه به اینکه مسابقات در فصل سرما و آنفلوآنزا برگزار شد اما از استقبال پرشور برخوردار بود و مدال آوران طلا در قالب یک تیم تشکیل خواهد شد و با حضور در تمرینات مشترک می توانند قدرت رزمی و ورزشی خود را افزایش دهند ضمن اینکه به مسابقات استانی و کشوری هم اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه از داوران برتر این مسابقات هم تقدیر به عمل آمد، گفت: هدف اصلی این المپیاد کشف استعدادهای رزمی و پرورش آن ها و سوق دادن به سمت مسابقات استانی، ملی و بین المللی است و حمایت های آموزشی، مادی و معنوی نیز توسط باشگاه ورزشی شهرداری ارائه می شود که با این حمایت ها امیدواریم که تا ۲ سال آینده بتوانیم سهمیه اعزام بازیکنان به سطح کشوری و جهانی را بدست آوریم.

وی با بیان اینکه ووشو، هنر جنگیدن یا همان کنگ فوی چینی و ورزشی مهیج است که در سطح جهان اشاعه پیدا کرده، گفت: خوشبختانه در رفسنجان هستند ووشوکارانی که در سطح ملی مدال و حکم قهرمانی کشوری را به دست آوردند از جمله سعید مسلمی که طی سال های ۹۱ تا ۹۵ به اردوی تیم ملی دعوت شده بود و قهرمان کشور شده است همچنین حسام امجدی نیز ووشکار دیگر رفسنجانی است که در سال ۹۷ توانست برای رفسنجان افتخار بیافریند و قهرمان کشوری شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید