شهردار رفسنجان گفت: اعتقاد دارم که جامعه هنری رفسنجان در تمامی عرصه ها استعداد خوبی دارند و می توانند قله های هنری را فتح کنند.

  • ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم شهرنما، مجید کهنوجی در جمع عوامل اجرایی جشنواره، با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان وی، از حضور تمامی هنرمندان رفسنجان که دغدغه دارند و زحمت می کشند، تشکر کرد و گفت: اعتقاد دارم که جامعه هنری رفسنجان در تمامی عرصه ها استعداد خوبی دارند اما به دلیل مسائل مالی مورد حمایت قرار نمی گیرند؛ در حالی که می توانند قله های هنری را فتح کنند.

وی با تشکر از عوامل اجرایی جشنواره سراسری فیلم «شهرنما»، از برگزاری دومین دوره جشنواره ابراز امیدواری کرد و افزود: این رویداد بسیار موردتوجه قرار گرفت و در سطح ملی حرف برای گفتن دارد و می توان گزارش آن را ارائه داد و پیرامون آن صحبت کرد.

شهردار رفسنجان ادامه داد: ضرورت دارد در ادامه این رویداد و در فرصت پیش رو، موضوع آموزش جدی گرفته شود و دوره های مختلف برای نوجوانان و جوانان را با حضور اساتید ملی و بومی برگزار کنیم تا خروجی آن که همان پیشرفت علاقمندان است، در رویدادهای آتی شاهد باشیم.

وی با خداقوت به شورای سیاستگذاری و عوامل اجرایی و دبیرخانه جشنواره سراسری فیلم «شهرنما»، خاطرنشان کرد: از انرژی شما انرژی می گیرم و در شهرداری رفسنجان هر جایی که بتوانیم، حتماً حمایت می کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید