به همت معاونت عمرانی و شهرداری و شورای محله شهید نوری در ادامه عملیات ساماندهی و زیباسازی شهر رفسنجان، عملیات اجرایی پیاده‌روسازی بلوار شهید نوری آغاز شد.

  • ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اشاره به لزوم ساماندهی و توجه به وضعیت پیاده‌رو‌های شهر، اظهار کرد: با توجه به تردد روزانه شهروندان و لزوم فراهم نمودن بستر مناسب در راستای توجه به بحث عبور و مرور عابرین پیاده و عدالت‌محوری محلات کم‌برخوردار، عملیات اجرایی پیاده‌روسازی بلوارشهید نوری آغاز شده است.

مهندس سیدعلی پورباقری افزود: در این پروژه سنگ‌فرش به متراژ ۱۰ هزار مترمربع وجدول‌گذاری به متراژ ۲ هزار متر طول اجرا خواهد شد.

وی با‌اشاره به تکمیل عملیات پیاده‌روسازی خیابان علامه امینی و رفوژ میانی بلوار شهید صابری، توضیح داد: در حال حاضر علاوه بر پیاده‌روی بلوار شهید نوری، پیاده‌روهای بلوار رسول اکرم(ص)، خیابان خیبر، ذوالفقار، شهید ابولی، جانبازان و … در حال اجراست.

پورباقری در پایان هدف از اجرای این اقدامات را بهبود کیفیت معابر و مناسب‌سازی پیاده‌رو‌ها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیباسازی معابر عنوان کرد.