عضو هیات مدیره سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان در سی‌و‌چهارمین جشنواره امتنان عنوان کارگر نمونه کشوری را کسب کرد.

  • ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، همزمان با روز جهانی کارگر و با حضور رئیس‌جمهور؛ منتخبین ملّی سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران معرفی و تقدیر شدند.

محمد کرمی در این جشنواره که در هفته کارگر امسال و با حضور بیش از ۴۰ هزار نفر از جامعه کار و تولید کشور برگزار شد به عنوان کارگر نمونه کشوری مورد تقدیر قرار گرفت.

طرحی که به جشنواره ملی امتنان توسط وی راه پیدا کرد طرحی با عنوان احداث سایت تصفیه خاک های آلوده به مواد نفتی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به عنوان اولین سایت تصفیه خاک در صنایع غیرنفتی کشور بود و از سال ۹۷ تا ۱۴۰۱ در مجتمع مس سرچشمه اجرا شد.

گفتنی‌ست محمد کرمی متولد ۱۳۶۲ اهل رفسنجان و دارای مدرک فوق لیسانس «HSE» و دانشجوی سال آخر دکتری مدیریت محیط‌زیست است.

وی در حال حاضر رئیس اداره بهداشت کار مجتمع مس رفسنجان است و قریب به ۲۰ سال است در این مجتمع مشغول به فعالیت می‌باشد.

مسئولیت محیط زیست و بهداشت محیط مجتمع مس، عضو هیات‌مدیره و دبیر انجمن متخصصین و ایمنی بهداشت حرفه ای رفسنجان، عضو هیات مدیره سازمان آتش نشانی و امداد و نجات رفسنجان از سال ۹۷ تاکنون، عضوکمیته تخصصی دفتر «HSEE» وزارت صنعت، معدن تجارت، رتبه اول در المپیاد ایمنی جنوب شرق کشور در سال ۹۶، کسب نشان ایمنی نقره‌ای استان کرمان در سال ۹۸ و… از افتخارات این جوان رفسنجانی است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید