معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از انجام زیرسازی و آسفالت معابر در محلات به متراژ تقریبی ۱۹٠ هزار مترمربع خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس پورباقری با اعلام این خبر گفت: زیرسازی و آسفالت خیابان های دانش و صداقت در محله اسدآباد و خیابان فیض در محله فیض آباد و هم چنین زیرسازی و آسفالت خیابان نشاط، شهید ارسلان و فرعی های آن و شهرک ایثار و ضلع غرب بلوار شهید کشاورزی در حال انجام است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه زیرسازی و آسفالت کلیه خیابان های شهرک یادگار امام و خیابان آزادگان در امتداد آن خیابان شهید لاله زاری در امیر کبیر غربی در حال انجام است، افزود: هم اکنون زیرسازی و آسفالت فرعی های خیابان گلزار شهدا و کندروی بزرگراه قدس در راستای استاندارد سازی معابر و ایجاد بستر مناسب جهت عبور ومرور شهروندان در حال اجراست.

وی از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت کندروی بزرگراه خلیج فارس خبر داد و گفت: شهروندان برای آسفالت کوچه ها درخواست خود را به معاونت عمرانی به آدرس خیابان مدرس شمالی، جنب درمانگاه امام رضا (ع)، خیابان شهید سیدرسول هاشمی طبقه فوقانی شهرداری منطقه یک ارائه دهند تا در نوبت آسفالت قرار گیرد.

مهندس پورباقری متراژ زیرسازی و آسفالت معابر در محلات ذکر شده را نزدیک به ۱۹٠ هزار مترمربع اعلام کرد.
وی با بیان اینکه زیرسازی و آسفالت معابر در محلات از دو ماه گذشته آغاز شده است، گفت: در این مدت عملیات زیرسازی و آسفالت برخی معابر تکمیل و برخی با پیشرفت ۵٠ درصدی در حال انجام و عملیات زیرسازی و آسفالت برخی خیابان ها نیز آغاز شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید