نماینده ورزش رزمی نینجوتسو در رفسنجان گفت: رقابت دختران نینجاکار این شهرستان در سالن تختی به پایان رسید و برگزیدگان این مسابقات معرفی شدند.

  • ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان، ابوذر یادگاری در آیین اختتامیه بازی های رزمی رشته نینجوتسو و معرفی بانوان برگزیده در محل سالن تختی اظهار کرد: این ورزش رزمی از سال ۸۸ فعالیت خود را در رفسنجان آغاز کرد و در حال حاضر ۶ مربی زن و سه مربی مرد به علاقمندان این رشته رزمی فنون را آموزش می دهند.
وی افزود: با همت باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان المپیاد ستارگان رزمی در هشت رشته رزمی شامل ووشو، کیک بوکسینگ، کاراته، نینجوتسو، جودو، کنگ فوتوآ، دفاع شخصی و تکواندو از چهارم آذرماه آغاز به کار کرد و هر رشته در دو بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری است.
یادگاری ادامه داد: مسابقات رزمی کاران از سطح بالایی برخوردار است زیرا برای نخستین بار است که شهرداری رفسنجان ورزش های رزمی را در جایگاه ویژه قرار داده و برای علاقمندان در این حوزه مسابقات برگزار می کند.
یادگاری خاطرنشان کرد: در دو بخش آقایان و بانوان در مجموع بیش از ۴۰۰ نفر در رشته نینجوتسو در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استایل های هنرهای فردی شامل سلاح سرد، سلاح زنجیر، سلاح نانچیکو و سلاح کیت بلند شرکت کرده و به رقابت پرداختند.
وی گفت: برگزیدگان نینجوتسو رفسنجان به رقابت های استانی راه پیدا می کنند که در ماه آینده برگزار خواهد شد.
یادگاری افزود: بدون تعارف، از زمان راه اندازی رشته نینجوتسو در رفسنجان هیچگونه حمایتی شامل حال این رزمی کاران نمی شد و امسال برای اولین بار باشگاه شهرداری رفسنجان با بهادادن به رشته های رزمی، المپیاد ستارگان رزمی را برگزار کرد که حمایت ها و سنگ تمام شهرداری قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: البته کاری که شهرداری رفسنجان برای اجرای مسابقات رزمی کاران کرد در سطح استان و‌ کشور بی نظیر است.
یادگاری با بیان اینکه شعار استاد رزمی کار نینجوتسو ( استاد فرجی) این است که با باز شدن درب هر باشگاه ورزشی، درب زندان بسته می شود خاطرنشان کرد: این بازی انرژی دهنده است و برای این ورزش تمام تلاش خود را در راستای جذب نسل نوجوان و جوان خواهیم کرد تا نشاط و پویایی در جامعه گسترش یابد و شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید