مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری از راه اندازی و فعالیت مجدد سامانه تلفنی ۱۳۳ برای دریافت شکایات و انتقادات همشهریان خبر داد.

  • منشتر شده در: ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
  • توسط: خبرنگار رسانه شهرداری رفسنجان
  • تعداد بازدید: ۲۰
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، محمدرضا سلمانی با اعلام این خبر گفت: در راستای تکریم و صیانت از حقوق شهروندان و ارائه خدمات هر چه مطلوبتر، سامانه تلفنی ۱۳۳ آماده دریافت و رسیدگی به انتقادات و شکایات شهروندان و همکاران ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خواهد بود.

وی با اعلام اینکه اساس کار این سازمان نظارت بر حمل و نقل است، خاطر نشان کرد: سازمان حمل و نقل برای ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل ونقل ( تاکسی ، آژانس، خط واحد) و پیگیری مشکلات و شکایات مردمی این سامانه را مجددا راه اندازی کرده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری افزود: شهروندان گرامی می توانند انتقادات و شکایات خود را با این سازمان با تلفن ۱۳۳  در میان بگذارند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید