معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان به تشریح جزئیات بهسازی و ساماندهی حاشیه بزرگراه خلیج فارس پرداخت و گفت: عملیات عمرانی حاشیه بزرگراه خلیج فارس در راستای بهسازی و ساماندهی معابر و هدایت آب‌های سطحی در حال اجراست.

  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سید علی پورباقری اظهار کرد: اجرای عملیات جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی حاشیه بلوار خلیج فارس با توجه به اهمیت و ضرورت به مسائل عمرانی شهر، صورت می‌گیرد.

وی افزود طول مسیر این پروژه ۱۲ کیلومتر است که شامل عملیات عمرانی و ترافیکی تراش آسفالت و زیرسازی و روکش آسفالت، کف‌سازی و اجرای رفیوژ میانی، فضای سبز و…. می‌باشد که پس از عملیات آسفالت، ترسیم خط‌کشی و نصب علائم و تابلوهای آن نیز انجام می‌شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان توضیح داد: طول عملیات جدول‌گذاری به طورکلی در این مسیر ۷۷ هزار متر (لاین تندرو وکندرو) است، در این پروژه علاوه بر جدول‌گذاری معابر، عملیات پیاده‌روسازی در دوطرف مسیر به متراژ ۱۰۰ هزار مترمربع و کانیوو به متراژ ۲۵ هزار متر با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال انجام است.

پورباقری به اجرای ۱۲ کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری در حاشیه بزرگراه خلیج فارس اشاره و بیان کرد: این پروژه با اعتبار۲۳۰ میلیارد ریال آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود ظرف مدت ۴ ماه به اتمام برسد.

به‌گفته وی، مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال‌های معابر را انجام می دهد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید