با حضور شهردار رفسنجان، اعضای شورای سیاستگذاری، عوامل اجرایی و اعضای دبیرخانه جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) تجلیل شدند.

  • ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی جشنواره، در مراسمی که با حضور مهندس مجید کهنوجی شهردار و اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره سراسری فیلم شهرنما برگزار شد، سیدعباس حسینی داورانی معاون هنری شهردار با اشاره به استقبال هنرمندان سراسر کشور از جشنواره، اظهار کرد: ارسال ۴۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره اتفاق بی نظیری است که محصول تلاش تمامی عوامل اجرایی بود.

وی برگزاری جشنواره ای فاخر در شهرستان رفسنجان را موجب امیدواری دانست و افزود: به گواه داوران و شرکت کنندگان جشنواره فیلم شهرنما، این رویداد مایه آبروی رفسنجان بود و نمونه آن را در کمترین شهرها و مراکز استان ها می توان دید؛ لذا از شهردار رفسنجان و سایر عوامل اجرایی تشکر می کنم.

رئیس جشنواره فیلم شهرنما و معاون هنری شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه مقدمات دوره دوم جشنواره آغاز شده است، از برگزاری اختتامیه رویداد همزمان با هجدهم دی و روز رفسنجان خبر داد و بیان کرد: پایه گذاری جشنواره فیلم شهرنما پیچیدگی های زیادی داشت که به لطف خدا و به همت مؤسسه فرهنگی هزاردستان رقم خورد.

سیدمحسن سجادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان نیز با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره فیلم شهرنما در رفسنجان، از شهردار تشکر کرد و گفت: برپایی این رویداد نتیجه همراهی و همدلی دستگاه های اجرایی برپایی بود که موجب شد افراد خارج از رفسنجان به نیکی از آن یاد کنند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره عکس مشاغل که پیش از این در رفسنجان برگزار و موردتوجه قرار گرفته بود، افزود: امیدوارم جشنواره سراسری فیلم شهرنما با همت جامعه فرهنگ و هنر پابرجا بماند و دوره های آتی نیز در رفسنجان برگزار شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید