رئیس اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان گفت: به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، جشن روز دختر در ۵۰ محله رفسنجان برگزار شد.

  • ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، فهیمه محمدی اظهار کرد: به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) ویژه برنامه‌هایی در محلات شهر با همکاری ۴۲ محله از ۵۰ محله توسط شهرداران دهه هشتادی و بانوان فعال محلات برگزار شد.

وی بیان کرد: این جشن‌ها به‌همت اداره امور بانوان شهرداری، شهرداران دختر محلات و بانوان فعال شورای محلات با هدف احیا کردن مساجد و تکیه‌ها و حسینیه‌ها، شناسایی فعالین محلات و تقویت مدیریت شهرداران دهه هشتادی بود برای اولین بار در رفسنجان برگزار شد.

محمدی عنوان کرد: شناسایی ظرفیت‌های بانوان و میدان دادن به نوجوانان دهه‌هشتادی از دیگر اهدافی بود که اداره امور بانوان در این طرح به آن پرداخت.

رئیس اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان با قدردانی از تمام افرادی که در این جشن‌ها فعالانه همکاری کردند، خاطرنشان کرد: تکریم دختران منجر به افزایش عزت نفس و شکل‌گیری صحیح هویت دخترانه می‌شود و در ایحاد جامعه‌ای با حضور بانوان بالنده و با حیا و با نشاط بسیار مؤثر خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید