معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از آغاز طرح آزادسازی و تعریض چند پروژه واقع در محله علی‌آباد انقلاب خبر داد.

  • ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سید علی پورباقری ضمن تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب مردم ایران و هئیت همراه ایشان در حادثه سقوط بالگرد با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح آزادسازی معابر با هدف تأمین رفاه شهروندان و رفع گره‌های ترافیکی در جهت بهبود و ارتقای سطح کیفی حمل و نقل و تردد شهری در دستور کار قرار گرفته است و در همین راستا عملیات آزادسازی پروژه خیابان شهید بادپا به‌طول ۲هزار متر واقع در محله علی‌آبادانقلاب آغاز شده است.

وی افزود: علاوه بر بلوار شهید بادپا، بلوار شهید مقیمی و خیابان بهشت از طرح‌های مهم آزادسازی و تعریض در راستای رفع گره‌های ترافیکی در محله علی‌آبادانقلاب به‌شمار می‌روند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان ادامه داد: با اجرای این طرح، بار ترافیکی از بلوارهای کارگر، هجرت، امام رضا(ع)، میدان شهیدان زینلی، میدان قدس و… کاهش خواهد یافت.

پورباقری خاطرنشان کرد: کاهش بار ترافیکی این معابر نقش بسزایی در ایجاد راه مناسب و سهولت در تردد شهروندان دارد که با همکاری شهرداری عملیات اجرایی آزادسازی و کار تخریب و بارگیری نخاله‌های ساختمانی آغاز شده و در حال انجام است.

به‌گفته وی در ادامه پروژه آزادسازی، عملیات زیرسازی جهت آسفالت و جدول‌‌گذاری اجرا خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید