معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از آغاز عملیات پیاده روسازی بلوار شهید زینلی خبر داد.

  • ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سید علی پور باقری با اشاره به لزوم ساماندهی و توجه به وضعیت پیاده رو‌های شهر، عنوان کرد:عملیات پیاده روسازی بلوار شهید زینلی(نخل) به طول ۶۰۰ متر آغاز شده است.

وی افزود: داشتن معابر و پیاده‌روسازی خوب یکی از مطالبات شهروندان و یکی از دغدغه‌های مجموعه مدیریتی شهری بوده و در این راستا پروژه‌های متعددی جهت اجرا در سطح شهر تعریف شده است.

‌معاون شهرسازی وامور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه عملیات پیاده رو سازی بلوار شهید زینلی به طول ۶۰۰ متر به صورت ۴ لاین انجام می شود، بیان کرد: در این عملیات ۱۲ هزار مترمربع سنگفرش و ۱۵۰۰ متر جدول گذاری گرانیتی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این پروژه علاوه بر اجرای سنگفرش جهت پیاده روسازی به متراژ ۴ هزار مترمربع سنگفرش در رفوژ میانی نیز اجرا میگردد.

مهندس پورباقری طول بلوک چینی در این پروژه را ۱۵۰۰ متر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر پیاده روی بلوارشهید نوری تکمیل و عملیات پیاده روسازی بلوار های مطهری، رسول اکرم (ص) و خیابان های  شهید ابولی،دهقان رجبی، جانبازان و…. در حال انجام است.

وی گفت: مدیریت شهری تمام توان خود را در جهت اجرای بهتر و سریع تر این پروژه ها به کار بسته تا این معابر را برای استفاده شهروندان عزیز هرچه سریعتر آماده سازی نماید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید