علی رمضانی نژاد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان گفت: در نیمه نخست امسال ۲۸۲ مورد آتش‌سوزی به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان گزارش و پرسنل سازمان به محل حوادث اعزام شده‌اند.

  • ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس علی رمضانی‌نژاد اظهار کرد: در نیمه نخست امسال گزارش ۲۸۲ مورد آتش‌سوزی به سازمان داده شده که پرسنل ما به محل اعزام و به اطفاء حریق پرداختند. همچنین در این مدت ۴۳۳ مورد عملیات امداد و نجات توسط پرسنل سازمان انجام شد.

وی با تأکید بر ضرورت آموزش شهروندی در حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای این سازمان در پیشگیری از حوادث، از برگزاری دوره آموزش عمومی رایگان اطفای حریق برای ۱۹۰۲ نفر از شهروندان رفسنجانی (کارکنان ادارات، دانشگاه ها، مدارس، جایگاه های سوخت و….) در شش‌ماهه اول امسال خبر داد.

رمضانی‌نژاد افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها با مبانی حریق، اصول پیشگیری از حریق و حوادث، مهارت‌های ایمنی در اطفای حریق، انواع حریق و نحوه مواجهه با آن، انواع خاموش کننده‌ها و روش استفاده  کاربرد انها درحریق آشنا ‌شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان همچنین اظهار کرد: ۸۵ مورد بازدید ایمنی از ساختمان‌ها و اماکن مختلف، برگزاری دوره آموزش حرفه‌ای آتش‌نشانی ویژه آتش‌نشانان رفسنجان و شهرهای همجوار و برگزاری دوره آموزش‌های آتش‌نشانی حرفه ای برای آتش‌نشانان ۶۶ شهر استان کرمان به‌ میزبانی شهرداری رفسنجان از دیگر اقدامات این سازمان در بازه زمانی یاد شده است.

رمضانی‌نژاد اضافه کرد: انجام توصیه‌های ایمنی آتش‌نشانی رفسنجان به شهروندان در خصوص سرویس کولرهای آبی در تابستان و تقدیر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از پرسنل اورژانس رفسنجان از دیگر فعالیت‌های سازمان در این مدت بوده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید