معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان ساماندهی کارگاههای ضایعاتی حاشیه شهر رفسنجان را در دستور کار جدی مدیریت شهری اعلام کرد.

  • ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان به همراه معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان و رئیس اتاق اصناف شهرستان رفسنجان بصورت میدانی از چند کارگاه ضایعاتی حاشیه شهر بازدید کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: وجود واحدهای ضایعاتی در محدوده شهر مشکلات زیادی از برای مردم ایجاد کرده است که ازجمله می‌توان به وضعیت نامناسب و چهره زشت آن‌ها در محل، مشکلات زیست‌محیطی، افزایش سرقت و… اشاره کرد.

مهندس محمدعارف پوراسدالهی موضوع ضایعاتی‌ها و جمع‌آوری پسماندها را یکی از چالش های مدیریت شهری برشمرد و اظهار کرد: وجود ضایعاتی‌ها در حاشیه شهر جدای از بی‌نظمی، به افزایش ناامنی در منطقه دامن می زنند.

وی با بیان اینکه طبق بند ۲۰ ماده ۵۵، شهرداری‌ها باید از ایجاد و تاسیس کلیه اماکنی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنین یا مخالف اصول بهداشت در شهرها هستند جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: کارگاههای ضایعاتی که تعداد آنها نیز زیاد بوده و بیشتر در حاشیه شهر هستند، وضعیت نابسامانی دارند.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با بیان اینکه اکثر وسایل این کارگاهها سرقتی بوده و در دست اتباع بیگانه قرار دارند، تصریح کرد: هیچ نظارتی نیز روی این کارگاههای ضایعاتی وجود ندارد.

پوراسدالهی افزود: در این بازدید بر ساماندهی و تمرکز این کارگاههای ضایعاتی در یک محل برای کنترل ورودی و خروجی آنها تاکید شد و مقرر شد کارگروهی متشکل از فرمانداری، شهرداری، اتاق بازرگانی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و دستگاههای ذیربط تشکیل شود تا به سرعت نسبت به ساماندهی این کارگاهها اقدام گردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید