شهردار رفسنجان به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی پیامی صادر کرد.

  • ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی شهردار رفسنجان به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

آتش‌نشانان، ایثارگران و دلاوران عرصه‌های خطر هستند که جان خود را به مخاطره می‌اندازند تا جان و جهان انسان‌ها را نجات دهند.

آتش‌نشان، نمونه و نماد فداکاری، ایثار و نوع‌دوستی است و این صفات متعالی و ارزشمند شغل شریف آتش‌نشانی است که از آنها در قلوب مردم شریف، جایگاهی مملو از محبت و صمیمیت به ارمغان آورده است. حضور آتش‌نشانان در سخت‌ترین لحظه‌های زندگی افراد، قوت قلب و آرامش خاطر را به ارمغان آورده و خدمات خالصانه آنان هرگز از یادها و خاطره‌ها زدوده نخواهد شد.

هفتم مهرماه؛ روز آتش نشانی و ایمنی، روزی مغتنم برای قدردانی از همت و تلاش شبانه‌روزی و طاقت‌فرسای آتش‌نشانانی است که در راستای ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سطح کشور ایثار می‌کنند و با پاکبازی؛ گاه جان خود را در مسیر ایفای مسئولیت و وظیفه نثار می‌نمایند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه‌روزی آتش‌نشانان عزیز شهرستان رفسنجان، روز آتش‌نشانی و ایمنی را صمیمانه تبریک عرض نموده و آروزی توفیق و سلامتی را برای تمامی آتش‌نشانان فداکار و متعهد از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

مجید کهنوجی | شهردار رفسنجان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید