شهردار رفسنجان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر و از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

  • ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان در متن این پیام آمده است:

اکنون که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم،انقلابی که همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مؤمن و انقلابی با وجود همه شرارت‌ها، دسیسه‌چینی‌ها، فتنه‌انگیزی دشمنان داخلی‌شان هم‌چنان به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.

قطعا ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با همان عزم و اعتقاد راسخ و باور انقلابی با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، جلوه‌های زیبایی از شکوه همبستگی، وحدت ملی خود با انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را به جهانیان نشان خواهند داد.

اینجانب ضمن تبریک چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی به عموم ملت ایران و اقشار مختلف مردم شریف و انقلابی شهر رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران میهن عزیز اسلامی، شوکت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتو آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم. مجید کهنوجی شهردار رفسنجان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید