مهندس کهنوجی در پیامی درگذشت بانوی نیک اندیش مرحومه نصرت راجی، همسر گرانقدر مرحوم حاج عباس امین از خیرین بزرگ و نیکوکار رفسنجان را تسلیت گفت.

  • ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس کهنوجی در پیامی درگذشت بانوی نیک اندیش مرحومه نصرت راجی، همسر گرانقدر مرحوم حاج عباس امین از خیرین بزرگ و نیکوکار رفسنجان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:
در آستانه سالروز شهادت حضرت صدیقه کبرى سلام الله علیها، خبر درگذشت بانوی نیک اندیش، سرکار خانم نصرت راجی همسر گرانقدر خیّر بزرگ مرحوم حاج عباس امین موجب تأثر و اندوه اینجانب و همه کسانی شد که با فعالیت های خداپسندانه آن خانواده که مصداق آیه شریفه قرآن کریم “أَحْسِنْ کَمَا أَحْسَنَ اللَّهُ إِلَیْکَ” است، آشنایی داشتند.
مرحوم امین و همسر گرانقدرشان از خیّران نامدار همواره عمر پربرکت خویش را در راه خدمت به مردم گذراندند و نسبت به درد و رنج دیگران بی تفاوت نبودند و تلاش کردند قدم های بزرگی برای اعتلای فرهنگ اسلامی و ایرانی در داخل و خارج از کشور بردارند و اقدامات خیرخواهانه آنان در رفسنجان و انار زبانزد خاص و عام است.
اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه به خانواده نیکوکار و گرانقدر امین و فرزندانشان، از خدای مهربان برای این بانوی نمونه مغفرت و علو درجات مسألت دارم.

مجید کهنوجی
شهردار رفسنجان

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید