مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان با ارسال پیامی فرا رسیدن ۲۶ آذر ماه روز حمل و نقل را به رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل تبریک گفت.

  • ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، متن پیام مهندس محمدرضا سلمانی به شرح زیر است:

بدون شک صنعت حمل و نقل در جامعه امروزی نقش محوری در تمامی شئون اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی داشته و جزئی لاینفک از زندگی به شمار می رود و امروز مقوله حمل و نقل از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماد حرکت و پویایی ایران اسلامی را میتوان در طنین آوای فعالان حوزه حمل و نقل شنید، قطعا نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل می تپد و تمامی خدمتگزاران این عرصه به خوبی آگاه هستند که مسیر توسعه و پیشرفت، همواره با فراز و فرودهایی همراه است؛ اما هدف والایشان تلاش برای ارائه خدمات مناسب به مردم شریف ایران اسلامی است.

فرا رسیدن ۲۶ آذر که به نام روز حمل و نقل و رانندگان، نامگذاری شده است، روز قدردانی از خدمات ارزشمند دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل ونقل کشور است که صمیمانه این روز را به آنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم، امید است در سایه الطاف الهی و در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و سرافراز باشید.

محمد رضا سلمانی
مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید